درباره ماناصنعت پایدار

شرکت تولیدی ماناصنعت پایدار از سال 1398 فعالیت خود را در راستای تولید تجهیزات آتش نشانی مطابق با استاندارهای جهانی و استانداردهای ملی جهت دسترسی سریع و آسان با قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه خارجی فعالیت خود را آغاز کرده است.
کلیه محصوالت شرکت مانا صنعت پایدار با برند راما اصلی قبل از ارسال به بازار توسط واحد QC بصورت صد در صد تست و بازرسی می‌شود. و با اطمینان از عملکرد عالی که شایسته مصرف کنندگان می‌باشد در دسترس قرار می‌گیرند.

شرکت تولیدی ماناصنعت پایدار مفتخر است که به عنوان اولین تولید کننده بوستر پمپ‌های آتش نشانی در ایران مطابق با استانداردها و آئین نامه های بین المللی و ملی اعم از IEC-fM-UL-NFPA20 شناخته شود.
شرکت مانا صنعت پایدار با اتکاء به دانش فنی و تلاش‌های بی وقفه پرسنل و مهندسان این شرکت موفق به ساخت تجهیزات آتش نشانی شده است.
لازم به ذکر است که صفر تا صد طراحی این تجهیزات توسط مهندسان شرکت ماناصنعت پایدار انجام شده است و تمامی آنها قبل از عرضه به بازار در محل کارخانه تست شده تا از عملکرد صحیح و ایمن آنها کمال اطمینان حاصل شود.

باشد که توانسته باشیم قدمی در راستای رشد تولید و رونق اقتصادی کشور برداشته و همچون سال های گذشته با اطمینان و جلب رضایت مشتریان عزیز همراه باشیم.